کره گیاهی آذربایجان بدون کوچکترین نشانه از مواد نگهدارنده حیوانی بهترین گزینه برای گیاهخواران، وگانها و افرادی است که بنا به هر دلیل نمیخواهند یا نمیتونند از محصولات حیوانی استفاده کنند. با توجه به قیمتی که داره پیشنهاد میکنم بیشتر از ۲ تا تو سبد خرید داشته باشید چون هر کدوم رو به مدت ۶ ماه میشه تو یخچال نگهداری کرد.
ترکیبات: مخلوط روغنهای پالم اولئین، آفتابگردان (حداقل ۷۰%)، آب، نمک، سوربات پتاسیم، طعمدهندهٔ طبیعی کره*، بتاکاروتن، آنتیاکسیدان. درصد اسیدهای چرب اشباع: حداکثر ۴۸% || اسیدهای چرب ترانس: ۲%. *بنا به اعلام شرکتِ تولیدکننده طی تماس فروشگاه بالنگ «طعمدهندهٔ طبیعیِ کرهٔ» درجشده در ترکیبات این محصول منشأ گیاهی دارد و این محصول کاملاً گیاهی است.
کاش مواد تشکیل دهنده کره گیاهی آذربایجان را مینوشتید چون جایی خوندم که به کره های گیاهی، پروتئین شیر میزنند یا شیر خشک
2007 روز پیش ارسال پاسخچشم حتما اضافه میشه
2007 روز پیش ارسال پاسخشیر خشک داره؟
473 روز پیش ارسال پاسخسلام وقت بخیر
473 روز پیش ارسال پاسخخیر تمام محصولات فروشگاه کاملا گیاهی و وگان هست
کره گیاهی آذربایجان بدون کوچکترین نشانه از مواد نگهدارنده حیوانی بهترین گزینه برای گیاهخواران، وگانها و افرادی است که بنا به هر دلیل نمیخواهند یا نمیتونند از محصولات حیوانی استفاده کنند. با توجه به قیمتی که داره پیشنهاد میکنم بیشتر از ۲ تا تو سبد خرید داشته باشید چون هر کدوم رو به مدت ۶ ماه میشه تو یخچال نگهداری کرد.
1939 روز پیش ارسال پاسخنوشته شیر خشک داره چطور برای وگان ها مناسبه؟
8 روز پیش ارسال پاسخترکیبات: مخلوط روغنهای پالم اولئین، آفتابگردان (حداقل ۷۰%)، آب، نمک، سوربات پتاسیم، طعمدهندهٔ طبیعی کره*، بتاکاروتن، آنتیاکسیدان. درصد اسیدهای چرب اشباع: حداکثر ۴۸% || اسیدهای چرب ترانس: ۲%. *بنا به اعلام شرکتِ تولیدکننده طی تماس فروشگاه بالنگ «طعمدهندهٔ طبیعیِ کرهٔ» درجشده در ترکیبات این محصول منشأ گیاهی دارد و این محصول کاملاً گیاهی است.
8 روز پیش ارسال پاسخایا کره اذربایجانی با اذر بایجان تفاوت دارد؟
944 روز پیش ارسال پاسخبله فرق دارند کره آذربایجانی احتمال زیاد وگان نیست باید هنگام خرید به ترکیبات توجه کنید
944 روز پیش ارسال پاسخاین مخلوط روغن های پالم که نوشته، همون روغن های پالمی هست که میگنذخوب نیست و مضر هست؟
605 روز پیش ارسال پاسخبله ، باید متعادل مصرف بشه
605 روز پیش ارسال پاسخسلام به کره هاتون امولسیافیر نوشتید که زدید واقعا و لله بگید که این از نوع چربی و ژلاتین حرام نیست
269 روز پیش ارسال پاسخسلام خیر از امولسیفایر شیمیایی استفاده میکنند چربی حیوانی نداره .
99 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید